Thursday, January 14, 2010

~~2010~~

Sudah lama gua x menulis dalam ni... ni first entry buat tahun ni..
sememangnya banyak perancangan nak dibuat tahun 2010 ni...
minggu lepas Tanpa dirancang, gua telah menghantar gua punya sister kat menara tun razak.. lepas tu gua ke menara celcom tuk tukar sim gua yang rosak.. nasib baik x kena cas pe2... pastu gua pergi makan kt depan kolej multimedia kt jalan semarak tu...
ntah cam mana blh terpikir pasal reverse sencor keta, gua pun pusing2 area wangsa maju cari kedai aksesori keta.. gua nampak kedai strikers cam menarik je.. lalu gua masuk... tanya bro salesman tu.. lu punya kedai ada jual itu reverse sencor.. dia cakap ada.. ok set... gua masuk itu barang... gua pun tgk2 la barang dalam kedai tu.. pahtu salesman tu, nama nya danny suggest kt gua player.. murah.. tp gua ckp kalo angkat player je, tp bunyi x meletop buat pe.. danny pun rekomenkan gua sound amerika punya barang.. nk angkat mohawk gua x mampu.. so gua pun angkat jugak la sound amerika... danny punya setting memang baik tuk barang yang gua beli... gua hbskan lebih 3K dalam satu hari... Dasyat....
Next time gua kena hati-hati dalam membeli... Jangan membeli mengikut hati.. tapi membeli mengikut keperluan.... ~~~

No comments: