Monday, April 4, 2011

Nasib tidak baik...

Hajat di hati ingin lunch special la sket.. So bawak la motor pi lunch..
Nak dijadikan sedang-sedang duk bawak motor tetiba je ada sorang mamat membuka pintu keta x tengok belakang.. terkejut aku dibuatNya.. nk mengelak sebelah kanan pon ade kereta..
..... DUMMM.. aku terjatuh lagi.. nasib pakai helmet yang dijamin sirimNya. adus sakitNya... habis lengan-lenganku calar.. seluar dengan baju seb baik x de yang koyak.. tengok motor lak nasib x teruk mana.. Aku bangun tgk side mirrow dah terpusing.. mujur x patah je.. cuma raga dah nampak rekahan nak pecah...
Dalam kesakitan aku gagahkan diri tengok keaadaan motor.. takut ade yang rosak teruk..
Lepas pada itu aku ingat nak gi klinik, tp tengok sket je. aku pon ke masjid berdekatan tuk membasuh luka..



"ps: Hati-hati memandu, jika anda tidak melangggar peraturan, mungkin orang lain melanggar peraturan.. Malang x berbau"

No comments: