Monday, December 13, 2010

Siapa Aku Di hatimu......



Aku termenung sendirian memikirkan
siapa aku dihatimu?
coretan yang ku luahkan mengikut rentak jemariku di penghujung 2010 ini...

Hmmmmm!!!!
mengeluh aku melihat kawan-kawan dan sahabat yang sebaya diriku sudah
pon memiliki keluarga sendiri.. tp aku...??
Ingin sekali diriku memiliki sebuah keluarga yang bahagia..
Ingin sekali aku beritahu dirinya yang aku betul-
betul sayang dia. kenanganNya yang lalu membuatkan dirinya sukar menerima aku dalam hatinya...

Oh! Tuhan, bantulah aku
aku teramat mencintainya sehingga aku begitu takut
kehilangannya
Namun, tanpa sedarku tingkahku ini membuat dia semakin jauh denganku
aku takut..
teramat takut..

Dia ***** *****
hanya itu yang bergetar dalam hati ini..
sebak...maafkan aku kerana hadirku menambah bebanmu
kejauhan kita
membuat aku ragu sayang
aku ingin hilangkan ragu ku kini

Subhanallah!
kuatkanlah hati ini menempuh segala dugaanMU
aku berserah pada yang Maha Kuasa

Ya Allah, satu pintaku kini
jika benar Dia jodohku
dekataknlah aku padanya
dan jika bukan
jauhkan dia dariku
agar aku tidak terluka lagi Ya Allah
dan jika benar dia ada agenda di sebalik itu
bongkarkanlah ia padaku
supaya hati ini tidak lagi merintih

Hambamu kini berserah
segalanya adalah Engkau Yang Maha ESa
Amin Ya RobanalAlamin


Selamat Tinggal dukaku bersama 2010 yang akan melabuhnya tirainya.......

No comments: